اهمیت رنکهای چاپ دیجیتال

تاثیر رنگ‌ها در صنعت چاپ

با ورود رنگ‌ها در صنعت چاپ، تاثیر بسیار زیاد در چاپ به وضوح دیده شد. اما فردی که بخواهد از رنگ‌ها در چاپ دیجیتال استفاده کند باید از مهارت تخصصی برخوردار باشد. چون با کوچکترین اشتباه ممکن است که نتیجه کار آنطور که پیش بینی میشد، نباشد. با انتخاب درست و مناسب رنگ و رنگبندی در تولید محصولات می‌توان در زیبایی آن تاثیر زیادی گذاشت و باعث جذب بیشتر مخاطبان می‌شود. اما این موضوع به اینجا ختم نمی‌شود. بزرگترین مهارت در استفاده رنگ‌ها، رنگ شناسی میباشد. رنگ شناسی به آنقدر پیچیده مییاشد که به راحتی نمی‌توان آن را یاد گرفت

ادامه مطلب


نويسنده : وب دیزاین


چرا ظروف کرایه استفاده میکنیم؟؟؟؟

ظروف کرایه مناسبترین گزینه برای استفاده نکردن از ظروف شخصی میباشد.

استفاده از ظروف کرایه به کمک ما می آید.

گاهی  پیش می آید قصد برگزاری مجلسی مانند عروسی را داشته باشیم و بخواهیم که این مراسم را که با خاطرات خوشی فراوان است را با هزینه کمتری به پایان برسانیم.

از آنجا در این نوع مراسم ها تعداد میهمانان زیاد میباشد، ممکن است که استفاده ملزومات خود مانند ظروف ما را نگران کند و یا با کمبود آن مواجه شویم.

اما از آنجا که نمی خواهیم این کار شامل صرف هزینه های هنگفت شود، مجبور می شویم که به تعداد میهمانان از دیگران مانند دوستان و آشنایان ،ظروفی مانند ظروف غذاخوری و میوه خوری قرض بگیریم و یا خریداری کنیم که خود هزینه بسیار بالایی را در بر دارد.

احتمالا این کار باعث به وجود آمدن مشکلات و مسائلی می شود. بطور مثال ممکن است تعداد ظروفی مانند قاشق و چنگال گم شود و یا ظروف بشقاب اگر چینی باشند، شکسته شوند که این خود ناراحتی و ترشرویی مالک ظروف را به همراه دارد

 


نويسنده : وب دیزاین